Svi znamo za brojne benefite profesionalne masaže, smanjenje stresa, bola, opuštanje, antistres… Ali veliko je pitanje kako se masaža slaže sa sportom, da li je više odgovara pre ili posle treninga? Evo odgovora.

Profesionalna masaža pre treninga?

Masaža pre vežbanja omogućava da se mišići zagriju i istegnu, tako da ste fleksibilniji i čak može zameniti standardno zagrevanje. Takođe vam pomaže da steknete pravi mentalni sklop za vežbanje i pripremite telo za trening.

Dokazane su i psihološke blagodati masaže pre treninga, smanjeni stres, napetost i anksioznost, čine vas opuštenim i fokusiranim kako biste iz treninga izvukli maksimum.

Ono što je ključno je da masaža neposredno pre treninga mora biti nežna i lagana, nikako Deep Tissue (“Duboko tkivo”, tj. Sportska masaža), jer bi takva snažna masaža negativno uticala na telo i na sam trening, čak izazvala bol i zatezanje mišića.

Profesionalna masaža posle treninga?

Masaža u periodu posle napornog treninga je izrazito korisna! Profesionalna masaža će smanjiti bol u mišićima, ublažiti ili eliminisati upalu i skratiti vreme oporavka ubrzavanjem oporavka ćelija.

Psihološki, adekvatna profesionalna masaže posle treninga će delovati izuzetno pozitivno kako na telo, tako i na um!

Ključna stvar koju treba imati na umu je da masaža treba da se odvija što je pre moguće nakon vežbanja. Ovo može smanjiti odložene bolove mišića za celih 30%, karakteristične bolne upale koje smo svi iskusili.

Znači, naš konačni odgovor je da masaža u sportu ima izuzetnu ulogu i primenjiva je, čak i nezaobilazna kod svih sportova. Profesionalna masaža donosi mnoge prednosti i pre i nakon treninga, samo morate pripaziti da masaža bude adekvatna periodu i naporu.

Za sve dodatne informacije javite se na 061 6660111 ili nam pišite na contact@massage.rs.

Vaš OLIMAS tim

Sportska masaža - profesionalne masaže Olimas Beograd
Sportska masaža - profesionalne masaže Olimas Beograd